Friday, May 22, 2009

Stanky, yet refreshing


Blog Farts – noun. Def: Crappy ideas that are too short to make a real blog post, but when combined, join forces to make one unified, albeit half assed, post.
Definition coined by
Jaci

*I am so thankful that it is Friday and we have a long weekend. We owe that to the men & women that have served our country so don't forget the reason for the holiday!

*Eminem's new CD is disturbing...but I cannot stop listening. I think it's part of the "reality show addiction" I have. You know you shouldn't watch (or listen in this case) but you just can't help it.

*Just heard that Congress has proposed to raise the beer tax by 145%, wine by 233% & liquor even more than it already is. That's just wrong and I am writing my congressman to tell him so. Bastards.

*Why is it that long hairs grow from moles? I have one on the inside of my arm that is teeny-tiny and yet the two longest hairs I've ever seen come from that mole. And no matter how many times I pull them, they just come back.

*I really want to go to Vegas on a SITScation. Who's with me?

That's all from me this Friday. Have a great SAFE weekend!

21 comments:

Kathy said...

Oh for Pete's sake, what is Congress thinking? With them in office we need a drink...

If you get a chance, come by http://theamortizationofgoodwill.blogspot.com/ for some award love.

Kat said...

With the tax...if they are trying to raise money on the backs of the addicts...they should just raise taxes on the cheap stuff. The junk. That the rest of us don't drink :-)

And Vegas...yep. With ya.

The Royal Family said...

Ok, Vegas is only a mere 3 hr drive from my house... So I totally want in!!! However no children makes it kinda hard when I will have a 2week old... Gotta speak to HUBS!

Geez girl your in award heaven! HA HA HA Enjoy it while you can!

Denise said...

Tax on booze? What???? Say it ain't so! Guess I'll have to move onto prescription drugs then. LOL

Vegas is looking more like a possibility...

Christina said...

Booooo! Leave the alcohol alone folks! Looks like we're gonna start bootlegging it again!

Amy said...

I am just thankful that I didn't get one of those darn errors when I came to your page, like every other blog I visited today.

Anyway, I wish I could go on SITScation....I would have to win it to go... :)

Martha said...

Cute BFF! I am also a reality show addict, it's like a train wreck, you can't keep your eyes off it.

mommaof4wife2r said...

never really wanted to go to vegas, but if you and me and carrie {okiology} would all go, it would be a total blast!

Tammy Howard said...

I'm hoping to be able to make Vegas, Baby! but am a little sure of finances at this point. But I'm gonna start to plan and save like it's gonna happen...

Hope the SITScation is before the new booze taxes go into effect...

Shannon said...

Moles are weird.

I wish I could go on the SITScattion... sigh.

But if I don't see you in October... I'll see you in November! Oh, yes... I will.

Scary Mommy said...

A SITScation is exactly what I need!!! I would love to go, but will have ti settle for a long weekend right now. Have a great one! :)

Cathy said...

I didn't get my farts posted this week. As far as the bug/bud light.. thanks.. I need my girls to correct my typos especially when I just bitch about my spelling...See I'm the dork.

CaraBee said...

I don't live in IL so the alcohol tax won't affect me, but that really sucks! Reading the rest of your article, it looks like they're planning to increase your state income tax by 50%. Yikes. Politicians need to start learning how to CUT spending rather than raising taxes.

I would love to go to Las Vegas but I don't know if it will be in the cards for me. We'll see when they announce how much it's going to be.

WhisperingWriter said...

Oo I SO want to go to Vegas but I don't really know anyone so I'm worried I'll be standing there like a total loser. Oh, and there's the whole needing money to go thing too.

I hope you also have a fantastic weekend!

Carrie said...

This is your best BFF so far. I'm dying about the moles. SO funny!

But you know, the middle class will see NO tax increase under the Obama administration. None.

Liars...

Not that I didn't already know that.

Aleta said...

If blog farts are... no, I can't go there. I was going to make a comment about Greg's bodily functions and thereby turn him into a blogger by means of air.. Lol.

Fun post!

Mrs. Newlywed said...

Higher alcohol tax?

Screw them.

I need my wine or else I will march my pretty little rear up there...and they don't want to meet me in this situation.

April said...

Thats sucks about the beer. They just did that last September!!!

Marie said...

Thanks for the comment on my blog! SITS is awesome. I'm still learning about blogging etiquette though haha.

I have yet to listen to Eminem's new cd. I can't stand the two singles that were out before the album. But, he's really hot. So that means I gotta listen.

I think these were good little snippets :) And now I'm going to google the mole thing. I can't help it.

~Katie said...

Hey Brandy, Thanks for the comment. SITS is awesome. I have been keeping up with your blog. Denise told me to stop by. She is an old neighbor of mine in Franklin, TN.

Love your Vegas idea. LOVE Vegas. Hubbs and I just got back. Lots of dice throwing, lots of card playing, lots of FUN! Damn, I want to go back!!

Peace out.

A Cheap Chick said...

Well, I'm a little late for this comment...I've been busy dammit! Anyway, I had a hard time reading past the whole beer/wine tax shit! Are you kidding me right now?! I have children! Beer and wine is as necessary as Spongebob!

Freakin' government...I'm writing my congressman.